Постинг
03.03.2021 12:19 -
Това не е празник на всички!


Не е мой празник, така че не ме поздравявайте, колега Ернест.
За мен и за още стотици хиляди хора 3 март не обединява нацията.
Той се фетишизира от тия създания без национално достойнство, които искат да бъдат роби на една варварска държава и наричат братя тия, които винаги са ни мислели злото.
Една-единствена мисъл е достатъчна, за да илюстрира това.
"Всяко тържество за България е смърт за Русия".
Аксаков, на чието име още има град във Варненско.
Тъй че не ме поздравявайте с тоя ден.
Моят национален празник е на 24 май!
За мен и за още стотици хиляди хора 3 март не обединява нацията.
Той се фетишизира от тия създания без национално достойнство, които искат да бъдат роби на една варварска държава и наричат братя тия, които винаги са ни мислели злото.
Една-единствена мисъл е достатъчна, за да илюстрира това.
"Всяко тържество за България е смърт за Русия".
Аксаков, на чието име още има град във Варненско.
Тъй че не ме поздравявайте с тоя ден.
Моят национален празник е на 24 май!
Следващ постинг
Предишен постинг
Погледната от друг ъгъл тази реплика е шамар за русофилските морди у нас ...
„24 брой на своята газета вие казвате ясно и открито, че всяко тържество на българите е смърт за Русия, че балканските държави не трябва да имат нищо свое, че те трябва да бъдат притежание на русите, или, по-ясно казано, те трябва да погълнат от вашата държава. Колко сте жестоки покровители. Колко се оправдава онова изречение, че вие правите народите на мост, за да преминете по тях, а по-после вземате за себе си и самия мост. Каква правдоподобност в думите на един наш стар деятел, че вие не знаете граматиката, защото не правите разлика между твой и мой!„
цитирай„24 брой на своята газета вие казвате ясно и открито, че всяко тържество на българите е смърт за Русия, че балканските държави не трябва да имат нищо свое, че те трябва да бъдат притежание на русите, или, по-ясно казано, те трябва да погълнат от вашата държава. Колко сте жестоки покровители. Колко се оправдава онова изречение, че вие правите народите на мост, за да преминете по тях, а по-после вземате за себе си и самия мост. Каква правдоподобност в думите на един наш стар деятел, че вие не знаете граматиката, защото не правите разлика между твой и мой!„